۱۳۹۶ مهر ۱۱, سه‌شنبه

کتاب حکمت هنر و معماری اسلامی عبدالحمید نقره کار

کتاب حکمت هنر و معماری اسلامی عبدالحمید نقره کار
به تعداد 342 صفحه pdf

فهرست کلی مطالب :
پیشگفتار
واژه شناسی عناوین کتاب
بررسی تطبیقی از مفاهیم شناخت شناسی از معماری
دیدگاههای مکاتب زیبایی شناسی در هنر و معماری معاصر
هنر و زیبایی شناسی در مکاتب فلسفی جهان
زیبایی شناشی از منظر متفکرین و فلاسفه اسلامی
سرچشمه هنر
نقش و تاثیر هنر ارمان گرای قدسی
نگرش به طبیعت در نظریه های فلاسفه و حکمای غربی و اسلامی
معماری از مفهوم تا کالبد
نقش و تاثیر معبود شناسی در هنر و معماری
فضا و کالبد در معماری
اصول و ویژگیهای معماری اسلامی
تاثیر آموزه های اسلام بر معماری و شهرسازی روزگار اسلامی
بحران هنر در معماری معاصر

کتاب حکمت هنر و معماری اسلامی عبدالحمید نقره کار

پاورپوینت باورهای معرفت شناسی در آموزش و پرورش

پاورپوینت باورهای معرفت شناسی در آموزش و پرورش
به تعداد 14 اسلاید قابل ویرایش
مناسب ارائه و کنفرانس دانشجو

فلسفه تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش
انواع معرفت
•معرفت الهامی یا وحیانی
•معرفت شهودی
•معرفت عقلانی
•معرفت تجربی
•معرفت اجتهادی
•معرفت شناسی معنی گرا و تربیت
•معرفت شناسی واقعگرا و تربیت

پاورپوینت نظریه خودتنظیمی از دیدگاه پال آر.پنتریچ

پاورپوینت نظریه خودتنظیمی از دیدگاه پال آر.پنتریچ
به تعداد 40 اسلاید قابل ویرایش
مناسب ارائه و کنفرانس دانشجویان

چکیده
مهمترین مولفه های یادگیری خودتنظیمی از نظر پنتریچ
مفروضه های عمومی در یادگیری خود تنظیمی
سیستم پردازش اطلاعات
کنترل اجرایی (فراشناخت)
دانش و اعتقادات فرد راجع به راهبرد های یادگیری
تنظیم شناخت
راهبرد های شناختی
دانش اخباری
راهبردهای مدیریت منابع
نقش باورهای انگیزشی در یادگیری خود تنظیمی
چهارچوب تئوریک برای درونی سازی انگیزش دانش آموز
تحقیق جامع دانشگاه میشیگان در یادگیری 
خود تنظیم
نتیجه گیری
منابع و مآخذ

پاورپوینت نظریه خودتنظیمی از دیدگاه پال آر.پنتریچ

۱۳۹۶ مهر ۸, شنبه

بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن

هدف از این پایان نامه بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن می باشد

مقدمه
ارزش ویژه برند فواید زیادی برای شرکت­هایی که مالک نام تجاری هستند  دارد. ارزش ویژه برند ارتباط مثبتی با وفاداری برند دارد. بطور دقیق­تر ارزش ویژه برند احتمال انتخاب برند را افزایش می­دهد که این امر منجر به وفاداری مصرف­کننده به برند خاص می­شود از فواید ارزش ویژه بالای برند، احتمال توسعه[1] مارک تجاری به سایر طبقات محصول است. معمولاً توسعه IBM مارک تجاری به­عنوان "استفاده از نام تجاری موجود برای ورود به یک طبقه جدید محصول"، تعریف می­شود(اکر و کلر1990). وقتی یک مارک تجاری با نام­های تجاری جدید مقایسه می­شود، توسعه­های مارک تجاری هزینه­های تبلیغاتی کمتر و فروش بیشتری دارند(اسمیت و پارک 1992).  توسعه­های مارک تجاری موفق در ارزش ویژه بالاتر مارک تجاری اصلی، نقش بسزایی دارند(اکر و کلر 1992  هر چند که توسعه­های ناموفق مارک تجاری، می­توانند ارزش ویژه مارک تجاری اصلی را کاهش دهند. آکِر و کِلِر(1990) مدلی برای ارزیابی مصرف­کننده از گسترش­های مارک تجاری توسعه دادند، و تعدادی از نویسندگان بر روی عمومی­سازی این مدل کار کردند
علاوه­براین مارک تجاری نقش ویژه­ای را در شرکت­های خدماتی بازی می­کند، چرا که مارک­های تجاری قوی اطمینان را نسبت به محصولات ناملموس افزایش داده(بری, 2000) و مشتریان را جهت درک و تشخیص بهتر نسبت به آنها توانا می­سازد.  مارک­های تجاری، ریسک­های ایمنی، اجتماعی و پولی دریافت­شده در خدمات خرید را کاهش می­دهند که مانعی برای ارزیابی یک خدمت قبل از خرید می­باشد. همچنین سطح بالاتر ارزش ویژه مارک تجاری رضایت مشتری، قصد خرید دوباره و میزان وفاداری را افزایش می­دهد.. تحقیق در این زمینه، مطالعه کوهلی و دیگران[2](2001) در خصوص روایی[3] و ارزش ویژه مارک تجاری، مطالعه پاپو و کوستِر[4] (2006) در خصوص رضایت و ارزش ویژه مارک تجاری و مطالعه رُدولدریج و دیگران[5](2004) در خصوص ارزش ویژه مارک­تجاری و نام تجاری می­باشد.

بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن

نتایج بررسی میزان باکتری و قارچ و pm در بخش های مختلف بیمارستان

نتایج نمونه برداری باکتری ها و قارچ های بخش های مختلف بیمارستان به همراه نتایج pm هوا در سه سطح 1، 2.5 و 10

بخش های مورد بررسی شامل :
اتاق عمل
ایزوله
فضای بیرون
بخش زنان
اطفال
پاتولوژی

نتایج بررسی میزان باکتری و قارچ و pm در بخش های مختلف بیمارستان

بررسی تاثیر واحد كنترل كیفیت در سازمان حسابرسی بر اجرای اثر بخش حسابرسی صورتهای مالی از دیدگاه حسابرسان شاغل

پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری (MA) موضوع بررسی تاثیر واحد كنترل كیفیت در سازمان حسابرسی بر اجرای اثر بخش حسابرسی صورتهای مالی از دیدگاه حسابرسان شاغل

فهرست مطالب
چكیده 1
فصل اول. 3
1-1- مقدمه. 4
1-2- بیان مسئله. 4
1-3- ضرروت انجام تحقیق. 6
1-4- اهداف تحقیق. 8
1-4-1- اهداف آرمانی.. 8
1-4-2- اهداف كلی.. 8
..
..

بررسی تاثیر واحد كنترل كیفیت در سازمان حسابرسی بر اجرای اثر بخش حسابرسی صورتهای مالی از دیدگاه حسابرسان شاغل

شناسایی الگوی بازار و تخمین هزینه اجتماعی انحصار در بخش مخابرات

خلاصه:طی سالها بخش مخابرات به عنوان یك بخش دارای انحصار طبیعی قلمداد می شده است، ولی طی سالهای اخیر با شروع آزادسازی وخصوصی سازی در كشورهای مختلف موضوع ایجاد رقابت در بازار مخابرات نیز مورد توجه قرار گرفته است. این موضوع در ایران نیز با همراه با آزادسازی صورت گرفته در بخش مورد اهمیت بوده و تلاشهایی به منظور ایجاد رقابت در بازار مخابرات انجام شده است و لذا این رساله به دنبال آن است كه موضوع ایجاد رقابت در بازار مخابرات را از طریق بررسی وجود انحصار طبیعی در این بازار تحقیق نماید. به این منظور با استفاده از  داده های شركتهای زیر مجموعه شركت مخابرات ایران(شامل 30 شركت استانی و شركت همراه اول و شركت زیر ساخت) طی سالهای 1382 تا 1387 اقدام به تخمین یك تابع هزینه ترانسلوگ شده است. تخمین از روش SUR با استفاده از دادهای تجمیعی (pool) صورت گرفته است وسپس اقدام به آزمون جمع پذیری برای بررسی وجود انحصار طبیعی در بازار شده است. همچنین با استفاده از تابع هزینه تخمین زده شده برآوردی از صرفه های ناشی از مقیاس و تنوع به دست آمده است و در پایان برای نشان دادن اهمیت میزان هزینه های اجتماعی انحصار در بازار مخابرات ایران با استفاده از روش مثلث رفاه برآوردی از هزینه اجتماعی انحصار شده است. نتایج آزمون در مورد جمع پذیری تابع هزینه نشان می دهد كه تابع هزینه تخمین زده شده جمع پذیری ناحیه ای بوده و لذا دارای انحصار طبیعی بوده و رقابتی نمودن بازار باعث افزایش كارایی در آن نمی گردد همچنین نتایج نشان دهندة صرفه های ناشی از مقیاس وتنوع بالا در بازار مخابرات ایران است. از سوی دیگر انحصار كنونی در بازار مخابرات ایران بر اساس برآورد صورت گرفته هزینه های رفاهی بالایی را ایجاد نموده است( از 45 تا 63 درصد فروش) كه نیاز به مقررات گذاری از سوی دولت در این بخش به شدت وجود دارد.

شناسایی الگوی بازار و تخمین هزینه اجتماعی انحصار در بخش مخابرات