۱۳۹۶ مهر ۱۴, جمعه

علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد

علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد


چکیده
ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عبارتست از مجموع دارایی های برند در رابطه با نام و سمبل مقصد گردشگری که موجب تغییراتی در ارزش خدمات و تجاربی که در آنجا فراهم می شود تعیین می گردد. هر ساله این ارزش توسط موسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف بین المللی اندازه گیری می شود. در بسیاری از موارد ارزش ویژه برند از ارزش دارائی های فیزیکی به مراتب بیشتر است. با توجه به تفاوت های فرهنگی، اجتماعی و خصوصیات مقصدهای گردشگری ایران، این نوشتار بر اساس ارزیابی گردشگران داخلی از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر یزد با استفاده از مدل کونکنیک تدوین شده است.
 جامعه آماری، شامل گردشگران بالقوه ای است که در دوره زمانی 15 فروردین تا 15 اردیبهشت سال 1389 در ورودی های شهر تهران در دسترس بودند. برای تجزیه و تحلیل نتایج از روش های آماری تحلیل عاملی تاییدی استفاده شده است. تحقیق در پی شناسایی عوامل اصلی تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند از دید گردشگران و تعیین و میزان اهمیت هر کدام از این عوامل در ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری است. نتایج حاصل از این تحقیق نشان داده است که علاوه بر تصویر برند که در مطالعات 30 سال اخیر به عنوان مهم ترین عامل ارزیابی گردشگران از برند مقصد گردشگری تلقی شده است، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده و آگاهی به برند مقصد گردشگری نیز به صورت مستقیم بر ارزش ویژه برند شهر یزد تاثیر دارند و از نظر اهمیت، وفاداری به برند مهمترین عامل تاثیر گذار شناخته شده است.

تحلیل محیط کسب و کار استاد رضوی

تحلیل محیط کسب و کار استاد رضوی
دانشجویان مجازی دانشگاه شهید بهشتی
106 صفحه pdf
مناسب مرور سریع و جمع بندی امتحانات ترم

تحلیل محیط کسب و کار استاد رضوی

مبانی نظر حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی

مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها
تالیف دکتر جعفر بابا جانی
432 صفحه pdf

مبانی نظر حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی

۱۳۹۶ مهر ۱۲, چهارشنبه

جزوه فارسی پیش دانشگاهی و فارسی عمومی - دانشگاه آزاد اسلامی

جزوه فارسی پیش دانشگاهی و فارسی عمومی - دانشگاه آزاد اسلامی

بخش اول:  مهمترین آرایه های ادبی در زبان فارسی به تعداد 10 صفحه و 23 آرایه
بخش دوم:  متون ادبی به تعداد 20 صفحه و بررسی شرح حال شعرا و همچنین آثار توضیح ابیات آنها

در مجموع 30 صفحه pdf

جزوه فارسی پیش دانشگاهی و فارسی عمومی - دانشگاه آزاد اسلامی

خلاصه کتاب سازمان استراتژی محور تألیف کاپلان و نورتون

خلاصه کتاب سازمان استراتژی محور تألیف کاپلان و نورتون
به تعداد 23 صفحه pdf
مناسب جمع بندی . مرور سریع ایام امتحانات

معرفی روش ارزیابی متوازن
موانع پیاده سازی استراتژی ها
ایجاد سازمان استراتژی محور
چگونه موییل یک استزاتژیک شد
ساختن نقشه های استراتژی
ساختن نقشه های استراتژی در شرکت های بخش خصوصی
معیارهای ارزیابی متوازن در سازمانهای غیر انتفاعی - دولتی ، بهداشتی و درمانی
ایجاد هم افزایی در سطح واحدهای کسب و کار
ایجاد هم افزایی از طریق واحدهای خدمات مشترک
ایجاد آگاهی استراتژیک
تعریف اهداف فردی و گروهی
پرداخت پاداش بر اساس ارزیابی متوازن
برنامه ریزی یو بودجه بندی
بازخورد و یادگیری
رهبری و بسیج سازمان
اجتناب از مواردی که موجب شکست می شود.

خلاصه کتاب سازمان استراتژی محور تألیف کاپلان و نورتون

ارمغان ضماد 18 گانه (ضامن سلامتی)

ارمغان ضماد 18 گانه (ضامن سلامتی)
مسکن بسیار قوی
مخصوص دردهای عضلانی ، کمر درد ، پا درد ، سیاتیک ، دیسک کمر ، شکستگی و جابجایی مهره ها
منع مصرف : حساسیت های پوستی و اگزما

دست ساز محلی توسط پزشک سنتی
آنچه علم روز نتوانست ما می توانیم

ارمغان ضماد 18 گانه (ضامن سلامتی)

۱۳۹۶ مهر ۱۱, سه‌شنبه

کتاب حکمت هنر و معماری اسلامی عبدالحمید نقره کار

کتاب حکمت هنر و معماری اسلامی عبدالحمید نقره کار
به تعداد 342 صفحه pdf

فهرست کلی مطالب :
پیشگفتار
واژه شناسی عناوین کتاب
بررسی تطبیقی از مفاهیم شناخت شناسی از معماری
دیدگاههای مکاتب زیبایی شناسی در هنر و معماری معاصر
هنر و زیبایی شناسی در مکاتب فلسفی جهان
زیبایی شناشی از منظر متفکرین و فلاسفه اسلامی
سرچشمه هنر
نقش و تاثیر هنر ارمان گرای قدسی
نگرش به طبیعت در نظریه های فلاسفه و حکمای غربی و اسلامی
معماری از مفهوم تا کالبد
نقش و تاثیر معبود شناسی در هنر و معماری
فضا و کالبد در معماری
اصول و ویژگیهای معماری اسلامی
تاثیر آموزه های اسلام بر معماری و شهرسازی روزگار اسلامی
بحران هنر در معماری معاصر

کتاب حکمت هنر و معماری اسلامی عبدالحمید نقره کار