۱۳۹۶ تیر ۲۵, یکشنبه

جزوه درس مدیریت ارتباط با مشتری

جزوه درس مدیریت ارتباط با مشتری
Customer Relationship Management
مناسب جمع بندی و مرور سریع ایام امتحانات
شامل 6 فصل با مباحث زیر می باشد
فصل اول : مبانی نظری و شناخت مفاهیم
فصل دوم : شاختار عملکرد و اجزای CRM
فصل سوم : زنجیره ارزش CRM
فصل چهارم : تحلیل و طبقه بندی مجموعه مشتریان
فصل پنجم : آشنایی و ارتباط صمیمی با مشتری
فصل ششم : داده کاوی
مجموعا به تعداد 90 صفحه pdf

جزوه درس مدیریت ارتباط با مشتری

۱۳۹۶ تیر ۲۰, سه‌شنبه

نقش بی قیدی و بدحجابی بر روی شخصیت زن و ناهنجاری های تربیتی خانواده

نقش بی قیدی و بدحجابی بر روی شخصیت زن و ناهنجاری های تربیتی خانواده

مقدمه:
آزاداندیشی و روشن بینی، در پرتو تقوا و عقل سلیم از حجاب های ظلمانی گناهان و صفات ناپسند به دست می آید؛ بر این اساس زنی که اسیر لاقیدی یا بدحجابی می شود و با بی اعتنایی یا دهن کجی به پروردگار خویش و دستور حجاب و پوشش، ارزش های وجودی خود را در جاذبه های ظاهری خلاصه نموده و از آن حقیقت روحی و استعدادها و ارزش های انسانی خود غافل می شود و پرده های هوی و هوس جلوی دیدگان حق بین و آینده نگر او را گرفته و مانع آزاداندیشی او می گردد، معیارهایش در انتخاب همسر معمولاً مادی و ظاهری است و نسبت به ملاک های اصیل و ارزشی غافل بوده و یا توجه لازم و کافی به آنها ندارد، لذا در گزینش و انتخاب عاشق راستین، به عنوان شریک زندگی خود به خطا رفته و در نتیجه در زندگی شکست می خورد.
افزون بر این، چنین زنانی از شخصیت فکری و اخلاقی سالم و معتدل برخوردار نیستند، تا عاشق و دلداده ی واقعی داشته باشند، اینان یا از نظر عقل و اندیشه در باره ی حجاب و پوشش اسلامی فکر و عقیده ی نادرستی دارند و فریب شبهات و تبلیغات زهرآگین بر ضد حجاب اسلامی را خورده اند؛ به گونه ای که به دستور خدا جل جلاله و پیامبر او صلی الله علیه و آله و امامان علیهم السلام و سیره ی الگویی و سخنان اخلاقی حضرت زهرا علیها السلام در زمینه ی عفاف و حجاب اعتنا نمی کنند، که معمولاً دختران جوان مسلمان ما از این گروه می باشند و یا به لحاظ روحی و اخلاقی شخصیت بیمار و ناسالمی دارند و اموری هم چون پوشش اسلامی را با مزاج روحی خویش سازگار نمی یابند.

پروپوزال بررسی مسئله حجاب و پوشش در بین مدارس متوسطه شهرستان نکا

پروپوزال بررسی مسئله حجاب و پوشش در بین مدارس متوسطه شهرستان نکا

بیان مسأله:
حجاب و پوشش مناسب یکی از ارزنده ترین نمادهای فرهنگی ، اجتماعی در تمدن ایرانی – اسلامی است که پیشینه آن به قبل از ورود اسلام به ایران می رسد . اسلام حجاب را از مصادیق مهم تحقق  امنیت اخلاقی در جامعه معرفی نموده است . در تقابل با مسئله حجاب ، بدحجابی و پوشش نامناسب به عنوان یک پدیده خلاقی تاثیرات منفی و آثار سوء بر پیکره اجتماع وارد می نماید. بدحجابی و پوشش نامناسب به عنوان انحراف از هنجارهای اجتماعی می باشد که بر حسب زمان و مکان و علل بوجود آورنده آن اشکال و صورت های مختلفی را به خود می گیرد .
باید به این نکته اشاره کرد که فلسفه وجودی حجاب سبب پاکسازی اجتماع شده و از رشد و اشاعه فساد و گناه در جامعه جلوگیری می نماید 

عوامل حفظ شخصیت و محبوبیت زن

عوامل حفظ شخصیت و محبوبیت زن


مقدمه
دین مقدس اسلام ـ به عنوان آیین جامع و کامل خداوند متعال ـ نه تنها با ظهور خود، شخصیت معنوی و حقوقی زنان را احیا نمود و آنان را در شخصیت انسانی و تحصیل کمالات معنوی با مردان برابر و یکسان دانست و جلوی ظلم ها و جنایت های و تعدی های مردان به آنان را گرفت، بلکه به خاطر حرمت و حفظ شخصیت آسمانی زنان و به جهت این که خلق سلاح نشوند و کارایی جاذبه های آنها از دست نرود و شأن معشوق بودنشان نزد همسران و خانواده های خویش محفوظ و مستدام باشد، در حمایت از آنان و هم چنین حفظ انسانیت و عفت عمومی، دستورهایی حکیمانه مبتنی بر لزوم رعایت عفت و حیا در ابعاد گوناگون صادر نموده است؛ همان گونه که مردان را نیز موظف نموده تا حافظ و نگهبان شخصیت ملکوتی و محبوبیت نوامیس خود باشند.
عفت ـ چنان که بیان شد ـ یک صفت انسانی و ملکه ی نفسانی و زینت باطنی است که موجب می شود تمام اعمال و حرکات و گفتار و پوشش انسان، عفیفانه و فاقد رذیلت های شهوانی و هوس مآبانه باشد.

ارزش در معرض خطر و بازدهی‌های حدی در بازار سکه بهار آزادی و بازار سهام در ایران

ارزش در معرض خطر و بازدهی‌های حدی در بازار سکه بهار آزادی و بازار سهام در ایران

پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
گرایش مدیریت استراتژیک
چکیده تحقیق 1
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1- مقدمه 3
1-2- بیان مسأله اساسی تحقیق 4
1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 6

مقایسه ی اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد

مقایسه ی اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد

مقایسه اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد
پایان نامه دوره کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی
فهرست مطالب

فصل اول.. 1

1-1-مقدمه. 2

1-2- ضرورت و اهمیت انجام تحقیق.. 3

1-3-بیان مسئله. 3

تحقیق درباره انواع جوشكاري

تحقیق درباره انواع جوشكاري
انواع جوشكاري
I. جوشكاري با قوس الکتریکی :
یکی از متداول ترین روشهای اتصال قطعات کار می باشد، ایجاد قوس الکتریکی عبارت از جریان مداوم الكترون بین دو الکترود و یا الکترود و یا الکترود و کار بوده که در نتیجه آن حرارت تولید می شود. باید توجه داشت که برای برقراری قوس الکتریک بین دو الکترود و یا کار و الکترود وجود هوا و یا یک گاز هادی ضروری است. بطوریکه در شرایط معمولی نمی توان در خلاء جوشكاري نمود. 
در قوس الکتریکی گرما و انرژی نورانی در مکانهای مختلف یکسان نبوده بطوریکه تقریباً 43% از حرارت درآند و تقریباً 36% در کاتد و 21% بقیه بصورت قوس ظاهر می شود. دمای حاصله از قوس الکتریکی بنوع الکترودهای آن نیز وابسته است بطوریکه در قوس الکتریکی با الکترودهای ذغالی تا 3200 درجه سانتیگراد در کاتد و تا 3900 در آند حرارت وجود دارد. دمای حاصله در آندو کاتد برای الکترودهای فلزی حدوداً 2400 درجه سانتیگراد تا 2600 درجه تخمین زده شده است.