۱۳۹۶ مهر ۱۲, چهارشنبه

جزوه فارسی پیش دانشگاهی و فارسی عمومی - دانشگاه آزاد اسلامی

جزوه فارسی پیش دانشگاهی و فارسی عمومی - دانشگاه آزاد اسلامی

بخش اول:  مهمترین آرایه های ادبی در زبان فارسی به تعداد 10 صفحه و 23 آرایه
بخش دوم:  متون ادبی به تعداد 20 صفحه و بررسی شرح حال شعرا و همچنین آثار توضیح ابیات آنها

در مجموع 30 صفحه pdf

جزوه فارسی پیش دانشگاهی و فارسی عمومی - دانشگاه آزاد اسلامی

خلاصه کتاب سازمان استراتژی محور تألیف کاپلان و نورتون

خلاصه کتاب سازمان استراتژی محور تألیف کاپلان و نورتون
به تعداد 23 صفحه pdf
مناسب جمع بندی . مرور سریع ایام امتحانات

معرفی روش ارزیابی متوازن
موانع پیاده سازی استراتژی ها
ایجاد سازمان استراتژی محور
چگونه موییل یک استزاتژیک شد
ساختن نقشه های استراتژی
ساختن نقشه های استراتژی در شرکت های بخش خصوصی
معیارهای ارزیابی متوازن در سازمانهای غیر انتفاعی - دولتی ، بهداشتی و درمانی
ایجاد هم افزایی در سطح واحدهای کسب و کار
ایجاد هم افزایی از طریق واحدهای خدمات مشترک
ایجاد آگاهی استراتژیک
تعریف اهداف فردی و گروهی
پرداخت پاداش بر اساس ارزیابی متوازن
برنامه ریزی یو بودجه بندی
بازخورد و یادگیری
رهبری و بسیج سازمان
اجتناب از مواردی که موجب شکست می شود.

خلاصه کتاب سازمان استراتژی محور تألیف کاپلان و نورتون

ارمغان ضماد 18 گانه (ضامن سلامتی)

ارمغان ضماد 18 گانه (ضامن سلامتی)
مسکن بسیار قوی
مخصوص دردهای عضلانی ، کمر درد ، پا درد ، سیاتیک ، دیسک کمر ، شکستگی و جابجایی مهره ها
منع مصرف : حساسیت های پوستی و اگزما

دست ساز محلی توسط پزشک سنتی
آنچه علم روز نتوانست ما می توانیم

ارمغان ضماد 18 گانه (ضامن سلامتی)

۱۳۹۶ مهر ۱۱, سه‌شنبه

کتاب حکمت هنر و معماری اسلامی عبدالحمید نقره کار

کتاب حکمت هنر و معماری اسلامی عبدالحمید نقره کار
به تعداد 342 صفحه pdf

فهرست کلی مطالب :
پیشگفتار
واژه شناسی عناوین کتاب
بررسی تطبیقی از مفاهیم شناخت شناسی از معماری
دیدگاههای مکاتب زیبایی شناسی در هنر و معماری معاصر
هنر و زیبایی شناسی در مکاتب فلسفی جهان
زیبایی شناشی از منظر متفکرین و فلاسفه اسلامی
سرچشمه هنر
نقش و تاثیر هنر ارمان گرای قدسی
نگرش به طبیعت در نظریه های فلاسفه و حکمای غربی و اسلامی
معماری از مفهوم تا کالبد
نقش و تاثیر معبود شناسی در هنر و معماری
فضا و کالبد در معماری
اصول و ویژگیهای معماری اسلامی
تاثیر آموزه های اسلام بر معماری و شهرسازی روزگار اسلامی
بحران هنر در معماری معاصر

کتاب حکمت هنر و معماری اسلامی عبدالحمید نقره کار

پاورپوینت باورهای معرفت شناسی در آموزش و پرورش

پاورپوینت باورهای معرفت شناسی در آموزش و پرورش
به تعداد 14 اسلاید قابل ویرایش
مناسب ارائه و کنفرانس دانشجو

فلسفه تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش
انواع معرفت
•معرفت الهامی یا وحیانی
•معرفت شهودی
•معرفت عقلانی
•معرفت تجربی
•معرفت اجتهادی
•معرفت شناسی معنی گرا و تربیت
•معرفت شناسی واقعگرا و تربیت

پاورپوینت نظریه خودتنظیمی از دیدگاه پال آر.پنتریچ

پاورپوینت نظریه خودتنظیمی از دیدگاه پال آر.پنتریچ
به تعداد 40 اسلاید قابل ویرایش
مناسب ارائه و کنفرانس دانشجویان

چکیده
مهمترین مولفه های یادگیری خودتنظیمی از نظر پنتریچ
مفروضه های عمومی در یادگیری خود تنظیمی
سیستم پردازش اطلاعات
کنترل اجرایی (فراشناخت)
دانش و اعتقادات فرد راجع به راهبرد های یادگیری
تنظیم شناخت
راهبرد های شناختی
دانش اخباری
راهبردهای مدیریت منابع
نقش باورهای انگیزشی در یادگیری خود تنظیمی
چهارچوب تئوریک برای درونی سازی انگیزش دانش آموز
تحقیق جامع دانشگاه میشیگان در یادگیری 
خود تنظیم
نتیجه گیری
منابع و مآخذ

پاورپوینت نظریه خودتنظیمی از دیدگاه پال آر.پنتریچ

۱۳۹۶ مهر ۸, شنبه

بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن

هدف از این پایان نامه بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن می باشد

مقدمه
ارزش ویژه برند فواید زیادی برای شرکت­هایی که مالک نام تجاری هستند  دارد. ارزش ویژه برند ارتباط مثبتی با وفاداری برند دارد. بطور دقیق­تر ارزش ویژه برند احتمال انتخاب برند را افزایش می­دهد که این امر منجر به وفاداری مصرف­کننده به برند خاص می­شود از فواید ارزش ویژه بالای برند، احتمال توسعه[1] مارک تجاری به سایر طبقات محصول است. معمولاً توسعه IBM مارک تجاری به­عنوان "استفاده از نام تجاری موجود برای ورود به یک طبقه جدید محصول"، تعریف می­شود(اکر و کلر1990). وقتی یک مارک تجاری با نام­های تجاری جدید مقایسه می­شود، توسعه­های مارک تجاری هزینه­های تبلیغاتی کمتر و فروش بیشتری دارند(اسمیت و پارک 1992).  توسعه­های مارک تجاری موفق در ارزش ویژه بالاتر مارک تجاری اصلی، نقش بسزایی دارند(اکر و کلر 1992  هر چند که توسعه­های ناموفق مارک تجاری، می­توانند ارزش ویژه مارک تجاری اصلی را کاهش دهند. آکِر و کِلِر(1990) مدلی برای ارزیابی مصرف­کننده از گسترش­های مارک تجاری توسعه دادند، و تعدادی از نویسندگان بر روی عمومی­سازی این مدل کار کردند
علاوه­براین مارک تجاری نقش ویژه­ای را در شرکت­های خدماتی بازی می­کند، چرا که مارک­های تجاری قوی اطمینان را نسبت به محصولات ناملموس افزایش داده(بری, 2000) و مشتریان را جهت درک و تشخیص بهتر نسبت به آنها توانا می­سازد.  مارک­های تجاری، ریسک­های ایمنی، اجتماعی و پولی دریافت­شده در خدمات خرید را کاهش می­دهند که مانعی برای ارزیابی یک خدمت قبل از خرید می­باشد. همچنین سطح بالاتر ارزش ویژه مارک تجاری رضایت مشتری، قصد خرید دوباره و میزان وفاداری را افزایش می­دهد.. تحقیق در این زمینه، مطالعه کوهلی و دیگران[2](2001) در خصوص روایی[3] و ارزش ویژه مارک تجاری، مطالعه پاپو و کوستِر[4] (2006) در خصوص رضایت و ارزش ویژه مارک تجاری و مطالعه رُدولدریج و دیگران[5](2004) در خصوص ارزش ویژه مارک­تجاری و نام تجاری می­باشد.

بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن